Forrest Gump



2 yorum

...Jenny : Wietnam'da korkmuş muydun ?
Forrest : Evet. Şey... Bilmiyorum. Bazen yağmur, yıldızlar çıkmasına izin verecek kadar duruyordu. O zaman güzel oluyordu. Gölde gün batımının hemen öncesine benziyordu. Her zaman  suda milyonlarca yakamoz olurdu. Tıpkı o dağ gölü gibiydi. Çok berraktı Jenny. Sanki üst üste iki gökyüzü varmış gibi oluyordu.  Sonra çölde, güneş doğduğu zaman, göğün nerede bitip,  karanın nerde başladığını kestiremezdim.

Jenny: Keşke orada seninle birlikte olabilseydim.

Forrest : Oradaydın...

...
Not: Filmi ikinci kez izlerken, canhıraş kalem arayışlarına  girişip, bulduğum en yazılası kağıda aktarmıştım hemen. Çok ama  çok beğendiğim bir repliktir. : )

2 yorum:

jas... at: 18 Nisan 2010 04:47 dedi ki...

artık benimde çok beğendiğim bi replik oldu:)

HK~ at: 9 Mayıs 2011 10:45 dedi ki...

Masum filmim benim Tom Hanks in döktürdüğü film (döktürmediği film var sanki)
en sevdiklerimden

newer post older post